lunes, 6 de julio de 2015

Sempre te atoparei

Meu meniño
sempre te atoparei
na miña libertade,
e como gaivota ceibe
cantarei
na lingua que aprendin
dos teus bicos
na ligua do meu corazón

non esquecerei a nosa música
e como choiva de piano
na humidade do orballo
fareina o meu camiño...

Lembrarei o noso amor
coa morriña dunha galega
desterrada,
coa alegría nas bágoas
de da beleza que che dei...

Embriagareime coa muñeira
da túa terra santa
do mar e as praias
do verdor da túa voz
que se enleian no meu quentor

e bailarei o meu amor,
a túa palabra,
o son do ar, e das ondas
ata o fin

mirarei as estrelas
dende o monte Alba
para alimentar os meus ollos
da beleza dos teus Galicia!

Morirei cantando o teu son
facendo meu o teu amor.

1 comentario:

Dani.. dijo...

Sólo pasaba a saludarte
y dejarte mi abrazo.
Dani..